a heart beating inside the walls

-.-.-.DATE 2008-12-15 TIME 22:37:54
imorgon är det IB's årliga christmas party! det kanske blir kul ändå. jag skulle vilja sjunga då, men vågar fan inte stå ensam och sjunga inför en massa tvåor och treor -.- grymt pinsamt. sen är det julklappsutdelning, man får bara en julklapp om man har köpt in en själv. jag glömde att köpa idag (a) fick värsta panik. letade runt hemma och hittade en toffifi ask =D räddaren i nöden! HAHAHAH. tänk om jag får min egen? fan jag hatar ju toffife -.-



how come i get this feeling of that i wont ever be able to sense you again?


true love conquers all.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0