back to swedish

-.-.-.DATE 2008-12-22 TIME 15:47:44
i'm moving over to the swedish side now yallzz.



donkikongen ringde mig i lördags och ville att jag skulle klippa honom. say what? sen när blev jag frisör? lika bra att skaffa drop in medans vi håller på -.- fast aah jag kunde inte eftersom jag har vart busy busy busy all weekend. anywhoozers, igår kollade jag på en rysare; INSIDE. daaaammmn, äckligaste filmen på länge :| blod hit, blod dit. så äcklig så man inte ens ville kolla ibland. konstigt slut dock. bra vet jag inte om den var, såg bara sista halva delen av filmen. men äcklig som in i *beep*! gillar ni sånt, cutta, blod, mer cutta, blod, smash, bam, blod, skrik aaahhh, blod, springa iväg, bam, medvetslös, evil smile, så borde ni se den :)


love from missbui

se mi, nu förstår du varför jag har min lilla frisörkarriär ;) höhöh. lets öppna eine tiem ^^

DATE 2008-12-22 TIME 20:19:58
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/
My

shit jag blev skrämd av första bilden ;$ var inte beredd på en sån bild haha :p

DATE 2008-12-22 TIME 22:47:31
WEBSITE: http://myytran.blogg.se/
lisa тяiин

vrf slutat blogga på engelska? ^^

DATE 2008-12-23 TIME 10:30:31
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0