even i can do that

-.-.-.DATE 2008-12-26 TIME 00:31:20

ooh damn, kolla in! visste inte att man kunde göra sånt! måste lära mig ;)


jag satt och kollade på när marie spelade gta san andreas. hon gjorde nåt uppdrag där man skulle skjuta ner en massa flygplan åt nån datanörd gubbe. sen fick jag också prova, men jag fattade typ inte vad man skulle göra så jag sköt han datanörden och skrek: OOH KOLLA JAG DÖDADE HAN!! då säger hon: MEN NU FÖRLORADE VI JU! DET ÄR INTE HAN DU SKA SKJUTA!!! ÅÅH, NU MÅSTE JAG BÖRJA OM! jag ba: whoopppsi... x) heheh. det är väl inte mitt fel att det enda jag kan göra är att ragga brudar och skjuta sönder alla =D det är ju det som är roligast ;)

marie- det här uppdraget skulle du aldrig klara
jag- jo, om jag hade liv
marie- ja, då skulle du behövt hur många liv som helst...


pain is weakness leaving the body

lisa тяiин

när du gjorde din beställning från eleven.se, kom då beställningen på posten eller fick du hämta det sj? för det har snart gått 2 veckor och jag har inte fått mina tester :P

DATE 2008-12-26 TIME 13:26:50
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
lisa тяiин

hahaha jag skickade ett mail till dem 8) fast gjorde det mest för skojs skull, spelar inte så stor roll om det inte kmr eller inte ^^

DATE 2008-12-26 TIME 14:40:40
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0