just another day with the falling thin white chrystals

-.-.-.DATE 2008-12-02 TIME 23:40:38
idag var det  skithalt, eller ja. med mina skor då. gick nerför en jääättttelång backe och så känbde jag att det var ganska så halt så ville leka cool och gled sådär häftigt ni vet nerför backen. matilda sa att jag hade värsta balansen! sen helt plötsligt går nåt snett och jag ramlar ner på backen och blir jättesnöig :( fyfaan. men det var kul. & jaaa, det var folk som gick bakom mig -.- men jag skäms inte :D jag & sabe snodde kakor från howard (våran historie lärare) idag, han hade en massa småpåsar fullproppade med brownies, skitgooooda! han bjöd hela klassen och bad mig & sabe gå och hämta lite mer. vi pallade en påse till oss själva (a) hehehe. råkade somna från 19.00 till 21.30 också, duktigt av mig!



the greatest war we will ever have to fight is the one inside us
our biggest enemy will always be ourselves.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0