let's hit the mall

-.-.-.DATE 2008-12-26 TIME 19:37:23

shopping, ladies and gentlemen!!! idag börjar den stora mellandagsrean. tur är väl det för dom som bor i storstäder, eller i närheten. TVÅ timmar tar det för mig att åka tåg till gävle -.- annars är de piss. ljusdals utbud påverkas väl inte så mycket av mellandagsrean kan jag tänka mig. ohh well, mellandagsreor är något som inte intresserar mig något sådär jättemycket, MEST för att mina storlekar brukar vara slut by the time i get there. totally suckish. de som brukar finnas kvar för mig är M, L OCH XL :D wiihooo, goo presents for... ehh, the fat lady across the street ^^ anywhoozers, nån som ska ut på mellandagsrean eller? :D

jag gillar att shoppa med mig själv faktiskt. det är kul. då kan jag ta den tid jag behöver (TRUST ME, I NEED TIME!! LOTS OF TIME.....), om jag inte har en kompis som tar minst lika mycket tid då förstås. men det är väldigt sällsynt med sånna these days. alla stressar som fan, jag menar, hallllåååå, det är ju inte som om affärerna kommer springa iväg eller hur ^^
hur shoppar ni bäst? with or without company?


a girl should be two things- classy and fabulous.
- coco chanel

cuong

jag håller med dig om att shoppa på egen hand om man inte är med en person som är likadan som en själv - tar tid på sig att kolla runt och prova kläder - för jag går jämt ensam när jag ska leta efter något åt mig själv faktiskt, lättare och man behöver inte oroa sig för att andra ska passa tider och så ^^



känner många som går ett varv runt butiken som om de har en radar och sedan går de ut igen, så himla trist, man hinner ju knappt kolla då XD

DATE 2008-12-26 TIME 20:24:28
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0