litte angel might be lost

-.-.-.DATE 2008-12-03 TIME 21:42:35
fick stanna kvar på skolan en timme bara för IB hade en informations dag + gratis fika. ni kan ju gissa att jag stannade för gratis fika =D hehehe. eller ja... man måste stanna. vi fick en del information om en massa ämnen som vi måste välja bland sen när vi kommer till IB1. antropologi lät intressant, sen vet jag inte om jag ska välja film eller bild. anyhooow, skit i det. många månader kvar! i'm still young!! right? det var mörkt som fna på vägen till tågstationen, eller det fanns ju lampor (a) men det var mörkt ändå. hahaha. sen gick runt i värsta ghetto stället x) så ringde min robin & pratade med honom tills jag kom till stationen. hittade inte min buss heller så sprang runt som en galning innan jag hittade den. då var det skitmånga i kö så jag hamnade brevid en stinkade kärringjävel. fyyffan. okej, inte sånna ord :( men hon stank (a)


life is a journey, find someone to hold your hand and explore it with you.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0