mimi testing facial mask

-.-.-.DATE 2008-12-14 TIME 17:35:26
MARIO BADESCU drying mask

jag har provat drying mask från mario badescu.  det är en ansiktsmask för problemhy. den torkar ut finnar och liknande redan innan dom har brytit ut och minskar överskottsolja. den kan också användas på bröst och rygg.
pris: 226 :-
hur mycket: 59 ml
vart: eleven.se

PLUS
jättehärlig att smörja in, kändes som om jag kletade lera på ansiktet. perfekt konsistens. huden kändes jättelen och fin efter att jag hade tvättat bort den.

MINUS
en aning stark lukt. men man vänjer sig :) annars inte konstigheter här inte!

SLUTSATS
eftersom jag inte har någon problemhy så kanske det här inte är en mask som jag ska använda direkt. men jag kommer nog antagligen att göra det för att ta kål på eventuella finnar som kaan ploppa upp lite här och där. ända sen jag började använda den så har jag blivit näst intill besatt av den :| det är bara för att jag äälskar konsistensen och det känns så härligt att kleta in den på ansiktet. hehehe (a) men jag har faktiskt märkt att ansiktet har blivit mindre oljigt :)


sending happines

ungee du sjunger som änglarna sjunger på jesus bday HAAHAHA bra kombination eh?

DATE 2008-12-14 TIME 18:29:37
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
lisa тяiин

HAHHA jag venne ,typ skickade ett mail till dem och en lista på saker, sen stod de ordernummer eller ngt. aja gjorde det egentligen fö att jag var rastlös, det kmr fram om det kmr fram ;)

DATE 2008-12-14 TIME 18:36:51
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0