my heart jumped out of my body

-.-.-.DATE 2008-12-07 TIME 23:07:15

har bakat kärleksmums med syster ikväll (men jag mumsar hellre på min egen kärlek, muwhaha ♥ )de var kul. hälften med kokos och andra halvan med strössel. vi försökte forma små hjärtan på dom men det gick inte så bra, så vi sket i det och bara öste på med kokos/strössel överallt. hehehe. men gott blev det iallafall! gott som tusan. lägger in recept senare. sen senare på kvällen spelade jag ett skitläskigt spel :| satt inne i syrrans rum. vi hade lampan släckt och ljudet på högsta volym. sen stack hon ut så jag fick tända lampan och stänga av ljudet tills hon kom tillbaka. hahaha de var fan skitlääääskigt!! eller bara jag som överreagerar? prova själv! man kan bara spela mellan 18.00 - 06.00, spela här.


show your love to many, but give your heart to only one.


renate

hahahaha omg jag höll på att skita på mig när jag skulle spela :$

DATE 2008-12-08 TIME 18:10:01
WEBSITE: http://ttieprenate.blogg.se/
renate

hahha omg nej jag vågade knappt börja spela :O

de jobbiga är att man bara kan spela mellan 18:00 & 06:00 då äre ju typ mörkt ute thihi, om man kunde ha spelat på dagen hade de nte vart lika läskigt

DATE 2008-12-09 TIME 00:38:59
WEBSITE: http://ttieprenate.blogg.se/
love from missbui

hahaha vad är de för spel :D mi du vet jag är rädd för spöken ju (aaa)

DATE 2008-12-13 TIME 15:44:17
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0