spooky shit

-.-.-.DATE 2008-12-29 TIME 20:00:25

pratade i telefon mitt i natten med min robin. jag berättade några spöksaker som jag hade vart med om i min gamla lägenhet och blev så jävla rädd så jag började grina. HAHAHA. alltså de är sant x) jag blev skiträdd så jag drog täcket över huvudet och vågade inte alls röra på mig, sen började jag grina, HAHA. fast jag började ju inte storböla med värsta snyftningarna, utan de rann bara tårar ur ögonen. juste, sen sa jag: mamma, mamma, jag tänker ropa på mamma nu, jag tänker gå till mamma :( hahaha. fast min älskling var så gullig och pratade så gulligt med mig så det kändes bättre iallafall :') tänker dela med mig utav mina ghoststories later. ska iväg och duscha nu, HOLA.


what we don't know, can never frighten us.

cuong

sv: tack! jag har aldrig tidigare skickat hem pengar. i somras när jag åkte till vietnam hade jag köpt saker härifrån som mina kusiner ville ha som kläder, skor, tuggummi, choklad och liknande... :)



men upp till dig, hallelujah kan också gå bra :D

DATE 2008-12-29 TIME 22:31:31
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
E

Du har en riktigt söt blogg tjejen

DATE 2008-12-29 TIME 23:28:43
WEBSITE: http://thedevilwears.blogg.se/
cuong

sv: haha, vi är i samma båt. eller första gången jag åkte till vietnam i somras, men ändå så tog vi bara med oss hem massa mat och så.

ofta jag vill ha deras kläder XD

DATE 2008-12-29 TIME 23:58:14
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
Nilufer

sköön blogg du har , färgglad <3

DATE 2008-12-30 TIME 08:45:44
WEBSITE: http://nulleew.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0