just some random things you didn't know 'bout me

-.-.-.DATE 2008-12-29 TIME 00:40:00

41 saker du (förmodligen) inte visste om mig =D


1. jag älskar min pojkvän robin nguyen jätte mycket ♥

2. hett temperament när det gäller min familj


3. hatar när folk får för sig att dom får smaka av min mat

4. BEN & JERRY'S BBY<3


5. mina skolsaker måste ligga prydligt, annars blir jag arg

6. min pojkvän är även min barndomsvän. hihi


7. jag hatar att stå i långa köer och låter min ilska gå ut över min mamma (om hon står med), annars står jag och snackar skit lite småhögt om personen framför där jag uttrycker mig hur fruktansvärt seg han/hon är

8. har faktiskt inte så bra självförtroende som folk tror att jag har

9. älskar amerikanska. GO U.S!


10. är inte alls insatt i den fysiskt aktiva världen, också kallad; sporten

11. gillar discovery channel & tycker att det är riktigt intressant


12. jag är faktiskt riktigt smart, det kanske är svårt att tro, men det är sant!

13. tycker själv inte att jag är ogillad nånstans, men jag kan ha fel

14. mina släktingar säger att jag är det snälla syskonet, jag tycker att det är sant (a)

15. jag älskar rosa


16. alla som går in på mitt rum för första gången brukar säga: SHIT VAD MÅNGA HJÄRTAN...

17. älskar disney channel och de barnsliga disney filmerna och serierna


18. kan varenda replik ur PETER PAN (den med sockersöta jeremy sumpter)

19. mitt sämsta ämne är matte och historia

20. jag är riktigt djup

21. jag blir sjuk ofta

22. jag får ofta höra att jag är kreativ


23. min släkt är.... mega baota super duper major fucking stor.. typ

24. i sexan gick jag & två tjejkompisar runt på skolgården i kort kjol, tight tröja och trodde vi var skitsnygga


25. jag TROR och ÄR jäättterädd för spöken

26. hatar tystnaden i mitt eget hus, är rädd att jag ska höra nåt läskig ljud så jag sätter alltid på tv:n och musik

27. blir lätt brun, men färgen försvinner fort som fan

28. reser någonstans varje år, ibland två gånger om året


29. folk kallar mig bortskämd utan att veta ett dyft, och dom som vet, ja... dom vet

30. jag saknar min gamla mentor anders som jag hade från 7-9, och tycker extremt synd om honom nu eftersom han har övergått från världens bästa klass (min gamla klass) till en klass som uppstått ur djävulens röv


31. jag har lätt för mig att prata och är inte blyg vilket betyder att jag lätt kan få kompisar

32. jag gillar att ta för mig, och jag gör oftast det


33. jag hörs ganska ofta, och mycket

34. jag tycker att jag sjunger riktigt BRA, men sen när jag spelar in det tycker jag att suger och vill aldrig nånsin mer sjunga


35. min kompis lars säger: du är en asian, alla asians kan laga mat, kolla bara mig (han är halvasiat). därför förstår jag inte varför jag jämt bränner allting

36. jag tycker att jag är rolig och jag skrattar JÄMT åt mina skämt, jag brukar också vara den första..

37. mina kompisar säger att jag är dum och borde ha fötts som en dum blond svenne


38. är vietnames men kan varken läsa eller skriva på vietnamesiska, kan prata sån nybörjarviet hehhe

39. ÄLSKAR ATT RESA, ANYWHERE, ANYTIME


40. blir ledsen om mina naglar går av

41. är helt besatt av klanen om otori- böckerna, och vill så gärna att dom ska filmatiseras (över näktergalens golv, på kudde av gräs, under lysande månde, vid hägerns skarpa skri, och himlens vida väv) har läst de bäcker i fet stil tre gånger om, och den fjärde boken har jag kommit halvvägs med.


love from missbui

11. gillar discovery channel & tycker att det är riktigt intressant



12. jag är faktiskt riktigt smart, det kanske är svårt att tro, men det är sant





host host

DATE 2008-12-29 TIME 03:36:34
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/
susan

ben & jerry's, USA, disney filmer (aa) <333

haha finns nog ngt mer som jag skulle hålla med om men dt är dom här jag kmr ihåg :b

btw, jag kan knappt laga mat >.< iaf nt viet om nt snabbnudlar ^^ && otori böckerna!! jag är på den fjärde och fetaste xd.. har kommit lite mer än halvvägs :)

DATE 2008-12-29 TIME 13:19:15
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
susan

JAA heja otori haha :D .. det var meningen att jag bara skulle läsa en liteliten stund igår men det blev visst lite längra (aa) hahah .. och juste, vill också att de ska bli en film! gissa vem som kommer köpa filmerna sen xd (aa)

DATE 2008-12-29 TIME 16:32:44
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
love from missbui

nope me dont.. haha (aaa(

seriöst, vi har gasnak mkt gemensamt när jabg läste listan O.o haha

DATE 2008-12-29 TIME 16:34:10
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0