i like that christmas-kinda-spirit

-.-.-.DATE 2008-12-14 TIME 14:33:00


igår var jag & marie i gävle och shoppade FÖR FULLT. vi var sammanlagt borta i tio timmar. haha. ganska fult. vi sprang runt i olika affärer sen blev de så varmt såå vi fick ta av oss jackorna. min feta jacka fick jag ploppa ner i min lilla väska. det såg något sjukt ut. hehehe. sen handlade vi en massssa julklappar. jag tycker att jag handlade jäättelite till mig själv, mamma sa de också. att det var värsta ovanligt att jag handlade MER till annat folk än till mig själv. ni vet jag brukar vara ego och köpa bara till mig även fast jag har sagt att jag ska handla presenter eller nåt. hehe. men denna gången fick jag pengar av pappa, så aahh. haha jag använde hans pengar och köpte julklappar till andra och till honom. så basically, he just bought himself a gift :) and to maany other people...

sen lunchade vi på ett ställe som heter COFFEE LOUNGE. riktigt lyxigt var det, när vi var där så var det bara en massa snobbar och åt ju. hehehe (a) anywhoozers (mitt nya ord eller?), så var det skitgottttt!! sen fortsatte vi shoppingen. det var värsta rush hour i butikerna. och ute på gatan. det var några killar i en buss som bankade på rutan och vinkade mot mig. sen busvisslade dom också. det känns som om rätt många har busvisslat på mig den senaste tiden, vaddå står de BUSVISSLA GÄRNA i pannan på mig eller -.- sen gick dom ut och kastade sånna smällare överallt mitt i centrum. PANG SHOONG lät de. blev asrädd. haha. ajaa, sen ännnu mer shopping och blablablaalalaa. det var ganska jobbigt faktiskt. att konka runt på en masssssa påsar som var skittunga, plus att jag fick en del hostattacker ibland. hehe. det var inte så kul. skönt att komma hem iallafall :)


everybody needs a second chance.
but what happens when they ask for a third?


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0