we were making KNÄCK

-.-.-.DATE 2008-12-23 TIME 23:10:02


VET NIII. min kära söta lillasyster har grinat i typ en timme nuuu :| hon gjorde knäck med mamma och marie, sen bråkade marie och linn så linn blev skitarg och bara slängde med armarna och slog i köksbänken. då råkade hon slå i knäckformarna som var fyllda med KOKHET knäck. så hon grina som FAAAAN och hela hennes tumme och pekfinger blev hel vitt och sådär bubbelaktigt ni vet? när man har bränt sig. hon har tjutit som faaan tycker assynd om henne. hela hennes mun darrade skitmycket. åååh bbygrrl :'( synd om mig också. jag blåste som fan på hennes hand så blev helt svimfärdig. skulle ställa mig upp och ramlade ner i golvet två gånger, sen slog huvudet i väggen. HAHA. som tur är sover hon nu :)




Nina

va söta syskon du har , så synd har också bränt mig så och fått sån äcklig bubbla men min var fylld med sån bajs vätska xD

DATE 2008-12-27 TIME 16:21:36
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0