and who am i? well, that you already know

-.-.-.DATE 2008-11-16 TIME 22:08:09
kollade på gossip girl ikväll, har missat två avsnitt nu, dog under tiden :( men ääääälska gossip girl! && kom inte och säg: jag har redan sett HEHEH hahaha hihi HA HA FUCKING HA. jag bryr mig inte. jag tänker glo på tv-rutan, inte på nån jävla data skärm -.- det känns bättre. hihih. :) jag älskar kläderna dom har på GG också!! very preppy indeed. mimi likeees! okkk to change the subject: min zucchinipaj blev ju ganska så misslyckad... men det är lugnt! det betyder inte att eran kommer bli det (ja, receptet kommer snart, hehe), det är bara jag som... ja... jag vet faktiskt inte vad jag gör för fel. den blev så.. blöt? men inte mitt fel tycker jag. hehehe (a) men gott blev det iallafall :D det är ett plus.

jag satt i köket & lyssnade på när syrran & mamma bråkade (på skoj då). det var skitkul. hahaha jag dog nästan x) marie ville ha en ny jacka, men hon har redan många jackor som är nyköpta så hon tjatade på mamma asmycket.

sen säger mamma till mig: nu frågar jag dig, ska jag köpa den till henne?
jag drar till med ett evil smile: NEEEJ
marie: men säg ja!!
efter ett tag...
marie: mamma du måste köpa den innan julskyltningen
jag: OCH VAD HÄNDE ANNARS?
marie: määh.. me.. men hållkäften!! ingen fråga dig eller?!!

ganska fult. hahaa.
förresten: JAG VILL HA FLER PRENUMERANTER :(

give love, but don't forget to love yourself.

HAHAHAHAHAHAHHA

"jag vill ha fler prenumeranter" = jag vill ha mer killar att ragga på.

DATE 2008-11-17 TIME 00:28:44
mi

JAG VET NOG VEM DU ÄÄR!!! :D tro inte att jag inte vet

DATE 2008-11-17 TIME 00:32:09
Sending happiness

HAHAAä the enlgishness has taken over your brain dude!

DATE 2008-11-17 TIME 16:33:43
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
Anonym

synd man inte kan se vilka som prenumererar på en, skulle vilja veta vilka mina är ^^ jag är iaf en av dina :)

DATE 2008-11-17 TIME 22:46:10
HAHAHHA

händer* annars

DATE 2008-11-18 TIME 20:40:41

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0