annoyed and btw, my ass hurts

-.-.-.DATE 2008-11-13 TIME 19:22:37
har försökt i två timmar nu att försöka lägga till en sån ikon uppe i adressfältet till min blogg.det går ta mig tusan inte!! ååh blir så irriterad!! hur fan ska de gå när dom inte kan förklara riktigt -.- okej... jag erkänner... det är jag som inte kan följa instruktioner.. men wtf. dom borde ha snabbkurs for dummies. sitter på min säng med laptopen i knäet. DAAAMN. det värker i hela röven. jag måste ställa mig upp ett tag. hejdå. förresten, om ni vet hur man sätter dit en sån grej, let me know, ok?

BTW!! GLÖM INTE ATT PRENUMERA PÅ MIN BLOGG. KOLLA I FÄLTET TILL VÄNSTER. BUHBYE.


patience is the key. but how to get the key, is up to you.

susaan

haha okejj. håller med om att man måste fortsätta läsa iaf! jag har redan läst över 200 sidor på hm 2 kvällar haha :D. jag ska få tag på alla på ngt sätt.. dax att besöka bibblan igen kanske xd

DATE 2008-11-13 TIME 19:31:48
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0