back on track

-.-.-.DATE 2008-11-23 TIME 23:29:11

ok felllaahs, mimi is back on track. ni kanske har märkt att min blogg har vart typ... död i några dagar nu, men lilla jag behövde ta en liten paus för att orka med allt som kom upp. men jag mår mycket bättre nu. helgen har vart... ja, naturell? kan man säga så? fredagen var deppig som fan. riktigt jävla.... men lördagen & söndagen har vart kanoners, så det har ju jämnat ut sig. & nu är allt jättebra! =D
igår var jag på julshow. säger en sak: WASTE OF MONEY! 70 kronor. 70 jävla kronor slösade jag på det där. fyfaan. aldrig igen. det var bra när dom dansade & vissa låtar som dom sjöng var bra. men sen när småungarna skulle sjunga & allt de där tjoffset höll jag ärligt talat på att somna. gubben som var the host of the show började prata om afrika & de små länderna i den & jag blev helt confused!!

gubben- jag är inte säker på vilket land i afrika det är... *blablabla*
jag- vaddå, är inte afrika ett land då?
(lisa & elin kollar lite snett på mig)
jag- men är de inte det då?!
elin- mi. det är en kontinent!!


and fyi, så har jag, eller jag mena, hade mvg i geografi. jag trodde egyptien & allt de där innuti afrika var typ som skåne, hälsingland, lappland & så. hehe, så fel man kan ha eeh? (a)


never cry for someone who would never cry for you.


cuong

haha, nej, jag har inte de kläderna/ outfiten jag lägger in. bara förslag på trender :)

DATE 2008-11-23 TIME 23:36:55
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
Sending snowflakes

OOOOOOOOOOOMMMMG! MI!! VAD I HELVETE X)

DATE 2008-11-24 TIME 17:16:38
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
lisa

hahahaha. försöker du bevisa att du är trög eller?

DATE 2008-11-29 TIME 20:01:35

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0