crash, burn -it's your turn

-.-.-.DATE 2008-11-14 TIME 17:02:52
jag & matilda var grymt duktida på matten idag. ovanligt? NEJDÅÅÅ!!! (a) vi sa till våran lärare att vi hade gjort fel på en grej han ba: neeej de har ni inte. fast vi hade gjort fel, men en annan sak hade vi gjort rätt så han värsta berömde oss sjukt mycket! sen hela våran klass öppnade käften hela jävla tiden så det lät som på BB >< då sa våran lärare: hallllå så som det låter här! var lite tysta, kolla på mi & matilda dom sitter & jobbar jättefint och bra. vi fick värsta smilet. hihhihi :D mitt under mattelektionen började en kile i våran klass blöda näsblod som fan så det bara raannn!! EEWWWU!

jag- sabe, slog du han eller?
sabe- ja
jag- (vänder mig mot matilda) var hon sarkastisk?
matilda- jag vet inte?

min lillasyster har köpt hem GTA Liberty City så nu blir det till att nörda som fan! mååste prova ju, eller hur ;) ÄÄÄLSKA GTA!!!! <3 jag är bäst på det också. ALLA SÄGER!


people who are mean are people who who does not dare to stand alone.

susaan

http://www.designadinblogg.se/2008/february/fa-en-ikon-i-din-browser.html

han förklarar bra tycker jag, om det inte var där ifrån du fick förklaring om hur du ska få en ikon i adressfältet :).

sv: fortsätt med dina tips! dom hjälper grymt mycket oh jag älskar det :D

DATE 2008-11-14 TIME 17:17:41
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
susaan

haha, då vet jag själv inget annat sätt >.< jag hittar det mesta där :p

DATE 2008-11-14 TIME 17:46:49
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0