do the world a favour

-.-.-.DATE 2008-11-08 TIME 16:56:36
åååh är så sjukt arg på min lillasyster!!! jag förstår inte hur hon kan vara så sjukt jävla omogen, hon är fan FJORTON år!! har man inte lite mer vett i skallen då eller?! fan ta henne och skjut henne i skallen!! gå & ta självmord, dö i tio minuter så blir världen lyckligare. alltså jag måste bara få ett sätt att få ut mina aggressioner på >< men jag blir såå arg på henne. ibalnd undrar jag vad hon tänker med,om hon ens tänker alls?! eller hon tänker. hon tänker som en jävla sju åring. eller vänta, dom har mer vett i skallen än vad hon någonsin kommer få. åhhhh :@ jag hoppas hon blir våldtagen i skogen nångång. så fort jag tittar på henne i ansiktet tänker jag: DET DÄR ÄR FAN INTE MIN SYSTER. VI ÄR INTE ENS SLÄKT. sååå mycket ogillar jag henne. jag kan ju säga att jag tänker såhär om henne MER än vad jag tar min tid åt att ge henne positiva tankar. för vad fan för positiva saker har hon gjort i sitt liv? jävla barnsliga unge är hon. jag skulle kunna fylla hela min blogg och skriva enbart om hur mycket jag hatar henne. hata är ett starkt ord, jajajaja JAG VET. men just nu passar det riktigt jävla bra. hon är den mest omogna fjortonåring jag någonsin har mött. jag har försökt bli bra kompis med henne, men vad jag än säger använder hon det emot mig sen, JÄVLA UNGE. så mitt förtroende för henne ligger BEYOND ZERO. och kom inte och säg '' NEJ DU HATAR INTE HENNE, ÅÅH HON ÄR JU DIN LILLASYSTER '' blablablaaa!! just nu är det bara bull i mina öron. jag säger vad jag vill om henne HON är värd det.


phheeeew. det var skönt.

susan

varför hatar du henne så mycket?

DATE 2008-11-08 TIME 18:40:41
mai

men mi ;o våldtagen i skogen och att hon ska dö? det är lite och ta i va? ;p

DATE 2008-11-08 TIME 21:18:36
WEBSITE: http://maiiiii.blogg.se/
mi

haha jag hatar inte henne.. men jag kände så just då. jag har ett jäkla temperament ^^

DATE 2008-11-08 TIME 22:24:32
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
sus

haha håller med dig att du har en damp temperatment ^^,

schyst att säga så om sin syster och att din lillebror är ful :/

vill inte mena något illa men du är taskig mot dina syskon ibland...

DATE 2008-11-09 TIME 20:38:43
mi

no hard feelings. haha, men alltså jag blir inte arg ofta, det är bara det att när jag väl blir det får jag ett jäkla temperament. hehe.

men jag skojar bara med det om min lillebror, han är jättesöt faktiskt. haha. det är bara marie jag är lite hm.... mot. men hon blir behandlad så som hon behandlar andra. fast vi har ju våra syskon moments ibland. men sen blir hon en elak liten fjortis igen ><

DATE 2008-11-09 TIME 22:18:32
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0