heavy stuff

-.-.-.DATE 2008-11-12 TIME 22:19:54
i tisdags var jag & matilda lediga från skolan för vi skulle kolla hur det var på samhälle i ljusdal (där jag bor). det var riktigt tråkigt, så jag kommer definitivt inte byta. vi kom dit tio, träffade en massa folk och sånt där. orkar inte berätta i detalj. efter det skulle jag gå ner till linns dagis för jag antog väl att mamma var där med henne, men tydligen inte så jag gissade på att hon var hemma hos hennes kompis så gick ända dit flera hundra meter!!! tur för henne att hon var där -.-

idag hade vi svenska grej på satsdelar. det tog tio eller fem minuter för mig att göra den, riktigt lätt var det. hehe. sen historia som söööög -.- hata historia for the moment. vi har matteprov snart och jag ligger sjukt efter i boken så måste plugga på som fan. bleeeh de blir bara plugg den här veckan känner jag.

hoppas ni har de bättre än mig, tjohej!


it takes no time to fall in love, but it takes you years to know what love is. - jason mraz


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0