high school musical 3

-.-.-.DATE 2008-11-23 TIME 23:46:03
jag kollade på hsm3 idag med elin. ooh daamn så bra den är!! jag måste beställa hem den så har jag alla filmerna, wihooo. jag erkänner att jag blev lite våt i ögonen vid två tillfällen om inte mer. hehehe... cry baby ^^ det var ett gäng små fjortisar som tog upp nästan hela raden framför oss. ganska trevligt... hade lust att slänga popcorn i skallen på dom allihopa. synd att jag inte hade några då. hahaha. när det hände en massa saker i filmen drog dom upp armarna och skrek : whoooooo. hahah så jävla fult. så jävla irriterande. sen i slutet så viskade dom till varandra: ska vi klappa händerna? ska vi klappa nu? vi klappa nu va? sen började dom klappa händerna! & elin satt som helt hypnotiserad & började klappa själv.
jag: elin!!! vafan klappar du för?!
elin (kollar på sina händer): oojj!

sen här man dom säga: meen vad mycket sjunger! åååh inte ny igen!
HALLÅ?! wakeup call!! det är en musikal for crying out loud.

ååh juste! jag var nyttig. jag köpte chokladtäcka russin (mmmmss), japan mix & nötter & skit. de var jättegottt. sen lade jag påsen på platsen brevid mig & när filmen var slut så upptäckte jag att mitt godis var BOOORTA :| nån hade tagot mitt godis. hahaha. ganska fult iallafall ^^


be the hero and take the first step.

din älskling (v.

bibooooo det var säkert du som hade ätit upp den och mumlar för dej själv varför den var borta thihih ^^,

DATE 2008-11-25 TIME 01:53:41
mi

men tror du eller! :( ofta jag åt upp. de fanns skitmycket kvar :D hiih

DATE 2008-11-25 TIME 23:03:34
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0