i'm getting a cold

-.-.-.DATE 2008-11-19 TIME 19:16:08

   
jag fick VG på mitt kemiprov! wihooo. ganska bra ju. sen fick jag VG+ på en engelska grej. MIMI IS BACK ON TRACK!! idag var väl ändå en ganska fail dag. lemme tell you peeps! jag & mathilda var på väg till engelskan, men vi skulle till språksalen så vi hade ingen aning om vart vi var nånstans. vi var helt completely totally lost. då säger matilda: vart är språksalen nånstans? då svara jag: jag vet inte? men vi väntar här tills nån kommer. sen vänder jag på mig ungefär 45°, och vad ser jag?! DÖRREN TILL SPRÅKSALEN EN HALV FUCKING METER IFRÅN OSS -.- där inne satt halva våran klass redan. HAHA. sen skulle vi ha prov i datakunskap. jag & matilda som satt inne i biblioteket märkte att vi var ganska sena så vi SPRANG SOM FAN (jag lovar, har aldrig sprungit så mycket förr, OH DAMN), vi sprang runt och runt bara för vi inte visste vart vi skulle vara någonstans. sen märkte vi att vi bara behövde gå rakt fram från biblioteket så kom vi till våran sal... så vi sprang i onödan -.-  sen hände en massa saker jag inte orkar ta upp. jag håller på att bli sjuk dessutom =(

take care sweeties

do people sometimes forget to appreciate? and do they ever learn from their mistakes?


♥ ewie . .

ni två är så supersöta, man blir avis! haha.

DATE 2008-11-19 TIME 19:17:13
WEBSITE: http://ewiiie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0