mi myself and i

-.-.-.DATE 2008-11-08 TIME 16:31:59

tänkte berätta lite om mig själv eftersom jag ändå har no life just nu. ska plugga senare men.. ja, senare.

jag heter mi pham, men brukar kalla mig för mimi nu eftersom alla tilltalade mig som mimi när jag var i usa & nu har jag blivit så van. jag är 16 (--> birthday june 19th) och bor i dööda ljusdal. eftersom ingen ändå vet vart ljusdal ligger (ig i geografi? indeed) så kan jag ju säga att det ligger i hälsingland i mitten av sverige nära kusten. jag har TRE syskon. två systrar; Maria 14, & Linn 2½ plus en lillebror som nyss fyllde 1. Just det, Kevin heter han. jag pluggar på torsbergsgymnasiet i bollnäs och går IB= International Baccalaureate, en internationell linje där alla klasser förrutom språk är på engelska. Pendlar nu men ska flytta till en egen lägenhet 1 december om inte tidigare, YAAAY!!!! paaarty. hehehe, skoja.  mina kompisar säger att jag är en bitch, bortskämd och blond i huvudet.. >< men inget av dom tre påståenden är sanna, soo you can breath fellahs. jag är en liten ängel, snäll och oskyldig.. hehehe --> (a) <-- inte alls som folk säger.  jag älskar det engelska språket (go amerikanska!!) och brukar åka till usa så ofta jag kan. har släktingar där så.. och jag äääälskar shoppping!!! but who doesn't ehh? ;) & jag är superduuuuuper in love with my robiin älskipälskipäronpufffi :) kysssar på dina fetttbubblor under tröjan^^ ååååhh jag älllskar ROSA. rosa är min favoritisfärg. gillar att skriva också, jag är faktiskt riktigt jävla djup. gillar bara inte att dela med mig av det jag skriver.. hehe. ååh hur kunde jag glömma detta! jag verkligen ÄLSKAR att sjunga! det är det bästa. det går inte en minut utan att jag öppnar käften och trralallala lalal. jag ska lägga ut ett klipp när jag sjunger med linn senare hade jag tänkt. hahaha fan vad fult x) jag är super rädd för spöken, dom finns faktiskt!! hmmm vet inte om det finns något mer att säga? ni får fråga om ni kommer på en fråga :D

buuubye

give yourself to the world and it will embrace you like the treasure you are



»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0