my brain is so full of it

-.-.-.DATE 2008-11-09 TIME 22:15:07
har gjort egentligen ingenting idag. har bara försökt förstå mig på kemi provet imorgon, gruvar mig riktigt. bläääää. hatar kemi. pluggade i flera timmar. tog en dusch, satt i bastun och läste, åt, pluggade, somnade. jag skulle ligga i sängen och gå igenom en del grejer, men råkade BY MISTAKE OF COURSE somna. sen vaknade jag hungrig som saaatan, åt potatisgratäng med fläskfilé och nån svampsås, mmmumma. hm vet inte vad mer jag ska skriva. hahahah, det här har aldrig hänt förr ju. brukar jämt ha nåt att skriva eller snacka om. it's my lack of braincells, it must be. dom är nog alla döda vid det här laget. jag har stressat ihjäl dom. hehehe. åååååh jag tror jag ska busa lite. hm, det blir kul. det var såååå längesen! men det blir en hemlighet for now, ni får veta lite senare om jag succeeded or not. förresten, min lillasyster är en häxa. jag har letat som fan i flera veckor efter en silvrig ögonpenna från SEPHORA. min lillasyster hade tydligen INTE sett den. hennes ord vad: ''öööh varför skulle jag ta den? jag vet inte ens vad man använder sånt till''. hittade den idag på hennes sminkbord!!! KORT SOM FAN=VERY MUCH USED!! :@ oj det blev lite att skriva om ändå.. men nu ska jag sluta. ska försöka busa, hehehe.


don't knock it 'til you try it honey.

lisa тяiин ♥

va, kmr dem ta ditt busskort så fort du flyttat närmare? :'o låter inte rättvist. är det i den i halmstad elr?

DATE 2008-11-09 TIME 22:25:44
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
sus

ungefär sånt händer mig med. tjejsyskon med några års mellanrum bråkar alltid -.-

DATE 2008-11-09 TIME 23:38:43

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0