oh such a fail, oh what a day

-.-.-.DATE 2008-11-10 TIME 17:24:39
idag satt vi på engelskan utan lärare och kollade på film. helt plötsligt börjar brandlarmet tjuta och min klass bara sitter där helt lugnt och fint utan att fatta att larmet går? det gick liksom inte in i hjärnan, tror alla var så inne i filmen. efter fem minuter ungefär hör man matilda: AHA! haha sen går hela klassen ut ur klassrummet ner till entrén. sen slutar det tjuta så vi går upp till klassrummet igen (tredje våningen), sen går vi ned igen bara för sabe sa att det brann på riktigt. men det var tydligen ett falskt alarm. så vi går upp ännu en gång, sen skiter jag & matilda i engelska lektionen och går till kafeterian (alltså down the stairs again!). sen bestämmer vi för att gå upp på engelska lektionen igen, såå... phheew, det var våran träning för dagen.

alltså den sjukaste grejen hände idag! eller ja, den var sjuk för mig & matilda. hehehe, vi gick i korridoren, på väg till nåt ställe där vi kunde sätta oss ned och plugga inför kemi provet. och vart vi än vände oss så mötte vi SAMMA kille hela tiden. det var helt sjukt, vi hade liksom pratat om honom innan, sen kommer han och går där emot oss. vi mötte han typ 6-7 gånger. hahaa, allt under loppet av tio minuter, prettty scary eeh? och skolan är rätt stor med faktiskt.

provet, kemi provet alltså, var riktigt lätt! trodde det skulle vara skitsvårt så pluggade skallen av mig, men DDAAAMN WAS I WRONG!! det var lätt som en plätt :) ja gjorde provet på 10 minuter och hann ta 14.15 bussen hem, wihooooo. jag tror faktiskt jag får MVG, jag lovar, DENNA GÅNGEN blir det MVG! jag berättar för er senare vad det blir ;)

just det, jag skulle busa igår. jag glömde =( blev helt uppslukad av datorn. jag gör det ikväll =D i promise!
nu ska jag återgå to the studies...


keep your head straight and you'll conquer everything on your way to destiny.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0