okhdddzzzdfedf - overload - brain dead

-.-.-.DATE 2008-11-19 TIME 23:10:18
Om jag frågade dig om du ville ha sex med mig, skulle ditt svar då bli det samma som svaret på denna fråga?

är det nån smart unge där ute som fattar de här shittet? har fan tänkt & tänkt så de blir OVERLOAD på hjärnan x) jag fattar  inte? fattar ni?

btw: 111 besökare idag. keep coming people!!


sometimes you have to lowern your pride and let people in so they can help.

sending happiness

AHAHAHAHAHHAHAHA MI!!!!!! DU MÅSTE LÄSA OM O OM IGEN!! men för vissa fattar man ju redan (A)

DATE 2008-11-20 TIME 07:52:17
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
Anonym

om du hade möjlighet till att ha sex med andra, skulle det vara ett ja/nej? HAHAHA mi: OF COURSE YES YES YES I WILL.

DATE 2008-11-20 TIME 12:58:57
mi

NEEEEEAH SLUTA LJUG NUU

DATE 2008-11-20 TIME 14:53:16
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
Sofie

"Om jag frågade dig om du ville ha sex med mig, skulle ditt svar då bli samma som svaret på denna fråga?"

Svarar du Ja, så är svaret alltså ja om sex också.

svarar du Nej, så är ju svaret annorlunda (alltså ja) på "skulle du vilja ha sex med mig"

get it? ;)

DATE 2008-11-20 TIME 17:13:25
WEBSITE: http://eccentricmelody.blogg.se/
oskyldig pojke :$

jag är oskuld :(

DATE 2008-11-21 TIME 19:33:32

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥