pheeew, now i'm done

-.-.-.DATE 2008-11-16 TIME 12:13:05
 <-- click click!!!

phhhhew! jo jag har nog märkt att jag inte uppdaterat så bra de två senaste dagarna. men jag har vart fullt upptagen med att fixa en kompis blogg. gå gärna in och kolla :) jag har tagit värsta pausen nu med att fixa bloggar, jag vet att jag har lovat några... så ska nog börja med det nu. heheheh.

ååh igår var jag med lisa & elin mina sköna underbara tanteer!! MY LADIES FO SHO!! de var såå längesen faktiskt. eller ja.. inte direkt, men de kändes som de. hihhi. vi klippte håret på elin, sen klippte jag på lisa. bilder kommer senare!! ska snart på coop med mamma & handla ingredienser till zucchinipaj. ni kommer få det recepter ni med. det är MAJOR YUMMMIE I TELL YOU THAT.

har ni haft en bra helg btw? jag har haft en ruuuuwlig helg. hehehe


give the world your eyes, give your eyes the world.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0