torn into pieces

-.-.-.DATE 2008-11-05 TIME 18:04:10
stannade hemma från skolan idag, kände mig sjuk. jag är sjuk faktiskt! fick ett sms klockan nio av matilda, hon sa att hon hade försovit sig. så jag sa att jag skulle vara hemma eftersom jag är sjuk, då svarade hon; jag ska också stanna hemma idag. hahahha x) jag somnade om och vaknade.... trumvirvel please..... klockan halv tre :D det var riktigt skönt. har precis gjort skink- och -ost paj med broccoli som jag ääälskar :D ni kanske vet det nu eller? så ska ut och äta snart. erkänn att ni också gillar det? :D annars.... bläää på er. hihih. fick också hem en bild på min klass sen fotograferingen, men ingen katalog? hm.. aja jag lägger ut bilden senare. hhaaa den är skitful ni kommer dö när ni ser x)



to fall out of love you need to fall in love again.

Bea :)

Sv: varsågod :)

DATE 2008-11-05 TIME 18:13:10
WEBSITE: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Svar från: Tojjy Bui ♥

HAHAHA, pokémon det bästa! hahaham, jaa liksom.. hoang pussar mig på kinden och står så halv naken juste.. hahaha :D

DATE 2008-11-05 TIME 18:48:22
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0