klØver vaseline

-.-.-.DATE 2008-11-06 TIME 18:33:28

förrut var jag verkligen klöver vaseline addicted! kunde inte sluta använda det. men har minskat på användningen nu. jag tycker fortfarande att det är sjukt bra att använda everywhere!! vissa säger ju att den är jättedålig, att den bara torkar ut bara för den innehåller döda växter, vet inte riktigt om det är sant, det där med döda växter. men på mig funkar det kanoners! jag använder den på många ställen. torra hudpartier, på naglarna, läpparna och ögonfransarna. killar kan ju använda det som glidismedel ;) jag brukar kleta på litegrann på ina ögonfransar precis innan jag ska gå och lägga mig. det är jättebra, åtminstonde för mig. mina ögonfrasar växer sjukt fort kan jag lova. man kan massera in på naglarna också, de växer fortare och blir starkare. vet inte riktigt om det är något som jag inbillat mig, men det verkar som det iallafall. hehehe. annars är det bara att använda olivolja. det är skitbra det med! på läpparna brukar jag inte använda så ofta, bara under natten då jag kletar på världens fetaste lager. eftersom den torkar ganska så fort. det är det som gör att man blir så addicted av lypsyl, vaseline och sånt. för det torkar ut fort och då använder man mer och mer hela tiden. den är dessutom grym som highlighter! man kan ha lite på kindbenen, under ögonbrynen och på näsbenet. du kan dessutom smeta över lite på dina ögonlock så det ser sådär små fräscht ut. en burk går loss på ungefär 20 :- och finns i olika matbutiker, apotek och sånt. vad brukar ni använda det till? =D

susaan

ÅH JAG ÄLSKAR DET (aa), tog ju till och med en bild där jag höll upp den. lite skoj ändå :p .. jag brukar använda det för att styla mina ögonbryn ibland men tar inte så jättejätte mycket, tar skitlite :) sen ögonfransarna som du säger och jag har tagit lite när mina hårtoppar kännts väldigt torra och jag vet inte heller om jag inbillar mig men det känns som det hjälper :p

pussen :*

DATE 2008-11-06 TIME 19:06:36
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
Lynniea

DET ÄR MIN DROG½½§

DATE 2008-11-07 TIME 07:41:20
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
File

Jag vet vad annat man kan använda vaselin till ;)!

DATE 2008-11-08 TIME 23:20:56
bea

använder det på läpparna och ögonfransarna :) :)

DATE 2010-10-15 TIME 20:53:19
WEBSITE: http://beaaas.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0