the wanting makes no sense

-.-.-.DATE 2008-11-08 TIME 13:09:49
gooooder morning my dear fellahs.

vaknade för någon timme sen. har inte ätit något ännu, kände bara inte för det. har märkt att min matlust har försvunnit helt. den var ju på topp när robin var här -.-  ÄLSKLING KOM TILLBAKA OM DU NT VILL ATT JAG SKA BLI ANOREXI CHILD. hehehe. skyller ifrån mig -_- alltså, det känns som om jag vill göra nånting. satt och tänkte på det igår. men göra vad? typ... en förändring eller nåt. det spelar ingen roll vad det är, om det är att möblera om mitt rum, eller klippa håret. eller jo, det spelar förresten roll. tänker inte klippa det igenförräns det har växt ut ordentligt nu. men ändå, jag vill bara göra nånting impulsivt. det är en känsla som bara pumpar under bröstet som vill komma fram, men vad vill den? jag kan känna mig helt rastlös bara sådär, för jag vet att jag borde göra nånting. men vad? blir arg på mig själv när jag inte vet vad. jag läste igenom det här nu. it makes no sense? de kanske inte borde göra det heller. hm.. jag är konstig. jag är rätt konstig faktiskt. hahaha, vilket tard jag är.

kollade på EMA igår. det var bra faktiskt. på nåt sätt har jag fått en dum låt på hjärnan. den där tokio hotel låten, monsoon. jag gillar inte tokio hotel, never did never will. men whaattaffan vill den nt försvinna ur min stora hjärna föör >< det stör mig. men måste erkänna att han har rätt skön röst, han den där emokid med pandaögon. heheheh, okej nu är jag elak. förlåt.

nu ska jag iväg och ta en bit blueberry cheesecake som pappa kom hem med igår. YUM! åååh, whhoopsi doopsi nu kom matlusten tillbaka igen!!? neesh, det är bara jag som är hungrig. hehehe.
buh bye


your actions guide you, you guide your own life.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0