you and me, in one heartbeat

-.-.-.DATE 2008-11-24 TIME 14:28:24

3 månader nu älskling. men egentligen, så mycket längre. jag kom ihåg dagen då du flyttade från ljusdal. visst blev jag lite ledsen, men inte mer. du var en vän för mig. vi höll kontakten i början, sen hade vi ingen kontakt alls. men sen kom du tillbaka, && vi blev kära i varandra. när du lämnade mig en andra gång så grät jag hela natten =( & tänk att känslorna har hållt såhär länge, i mer än två år ifrån varandra. i somras skrev du en dikt om mig, två dagar senare åkte jag ner till dig. jag som trodde att jag skulle åka till norge (a) hehehe. men älskling, det var ödet :) du & jag, igen. det är bara du som kan få mig att känna mig såhär levande, du är mina hjärtslag & du finns i varje andetag jag tar. du är den enda som jag vill ha. & även fast det är ett stort mellanrum mellan oss, så känner jag att vi klarar det ändå. de stunder jag får vara nära dig, de är dom bästa stunderna. && jag hoppas vi får många fler stunder till tillsammans.

jag älskar dig.


susan

hihi grattis till er ! :D



och det förra inlägget med den där killen. han verkar va .. eh envis?



puss mi :*

DATE 2008-11-24 TIME 17:16:03
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
lisa тяiин ´

grattis på 3 månaders dagen :)

DATE 2008-11-25 TIME 07:29:49
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
din älskling (v.

älskliiing, våran dag. älskar dig otroliiigt mycket. <3

DATE 2008-11-25 TIME 14:25:59
Sending snowflakes

sv: AH MI JAG SADLY I DID U BLONDE!!!

DATE 2008-11-25 TIME 19:25:00
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
rrrenate

fan va söta & grattis :D

skulle du kunna fixa min design på min blogg?

har gjort om en massa gånger men blir liksom

aldrig nöjd:|, adda msn [email protected]

DATE 2008-11-26 TIME 13:53:06

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0