cut cut cut, no not the emo way bitches

-.-.-.DATE 2008-10-05 TIME 16:41:40
ooommaagahd. jag har klippt håret. min syster klippte på mig. det blev skitfint, men skitkooortt. :( mitt långa fina legendariska hår! it's frigggin famous! >< nu är det fem eller sju cm längre ner än boobsen. tur att mitt hår växer som sjutton då! om tre månader kommer jag trovligtvis ha lika långt hår igen.
&&& inte nog med det dear readers! jag permanentar håret nu också. one word: PAIN. jag sa åt mamma att dra åt så att dom satt lite hårdare, och DAAAAAMN! gjorde skitont. men, you know what they say, om man vill vara fin får man lida pin. sitter med en stinkande irriterande vätska indränk i skallen med en plasthuva på huvudet, & säger bara; this is the style to goo!! cause, daaamn i look good! naat.

nu måste jag passa på att läsa klart min bok på engelska tills imorgon. >< jobbigt. jag updaterar senare med bilder också!

ha det bra.
xxxxoxxxo, mimi
what doesn't kill you only makes you stronger.

susaaan

håller på med en ny header , hoppas det är okejj att jag lånar några av dina bästiga citat is lutet av inläggen oh så (aa) :*

DATE 2008-10-05 TIME 16:53:06
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
mimi

haha, jaa, det är lugnt! :)

DATE 2008-10-05 TIME 17:36:32
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0