forever21 & GUESS by marciano

-.-.-.DATE 2008-10-11 TIME 19:32:24
hittade en ursöt partyklänning från forever21! vill bara ta första bästa flyg till usa och shoppa sönder mig själv, älskar verkligen den butiken! gaaaah. blir arg. faaan vill dit & köpa massa kläder... ><

kolla, så jävla söt är den! ge mig ett par högklackat till, dunka på med musiken, then i would've rocked the dancefloor baby! den är guld/vit glittrig. fast den passar ju också till andra tillfällen. vill ha...



&& vet ni vad? fick just reda på att GUESS BY MARCIANO finns i SVERIGE!!! kan ni tänka eeer hur sjukt glad jag blev? käärlek till den affären. nu fattas det bara att jag ska ta mig dit också.. det kommer nog inte hända på många år kan jag säga. haha, fan skulle dit i sommar när jag hade chansen >< tur för er stockholmsbor då kan jag säga. adressen är Birger Jarlsgatan 6. så avundsjuk jag är. jag hade ett jättefint armband därifrån som jag tappade bort efter EN DAG. jävla slöseri med dyra pengar. så kunde ju köpt en likadan, men neeeej, jag är tvungen att bo 4 h från stockholm och 10 h från usa :( MED FLYG.
har, eller jag menar HADE ett par jättefina solglasögon från GUESS också, som jag GLÖMDE i usa.. eller var det från BEBE? hm... hursomhelst, det är same shit. dom är inte hos mig iallafall :( ännu en anledning till att vara deppig ikväll.

ha det bäst allihopa (förrutom er stockholmare, er är jag avundsjuka på så ni kan slänga er i GUESS's sopcontainer)
xoxoxoxoxox, mimi ♥
sometimes jealousy is based on the fear of losing someone you love
I say FUCK THAT. är bara rädd att någon ska köpa mina saker. :( i have issues....

petra

gud vad fin blogg du har, läser den ständigt! Du verkar rik dessutom.

DATE 2008-10-11 TIME 19:41:03
lynniea

ÅH HELVETE VAD FIIIN!!!!!! mi du och jag nu!!

DATE 2008-10-11 TIME 20:49:18
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0