get off the road asshole

-.-.-.DATE 2008-10-31 TIME 20:46:22
sitter och försöker räkna lite matte, men det går inget vidare. orkar bara inte. har faktiskt ganska mycket plugg som borde göras, men dte finns ingen ork till det. har nyss käkat lite mat, småkollar lite på idol också, GO ALICE! idag kom robin hem till mig, vi satt och spelade tv-spel! heheh playstation 2 GTA San Andreas. robin bara förstörde hela tiden, han ville inte lyssna på mig som är proffset =( värsta gjorde dumma saker och krockade med bilar hela tiden, åhhhhh -.- sen kom linn (lillasyster, 2) och värsta tog över. kände mig helt utfryst kan jag lova. elin kom hem idag från finland =D hon hade vart på kryssning. sen kom hon hem till mig också och lekte med mig och robin. hon var också helt inne i tv-spelet. värsta tv-spel nördar, men coola nördar, eller jag iallafall (h) yeeaaahhhh. det var ett tag sedan jag såg elin senast, HAHAH hon har gått och blivit värsta BRACE FACE FO SHOOO!!! yeaah nu har hon cooling smile (h) robin gav min telefon till linn, gissa vad hon gjorde!!!?? hon skickade en massa bilder på kevin (lillebror, 1) till acke!!! hon slösade mina pengar nu har jag bara 7 öre kvar =( det är inte roligt faktiskt, nej inte alls. nu blev jag lite upprörd så jag ska fortsätta räkna matte.

ååhh just det!! jag fick ett sånt här mobilsmycke av roobin älski! en sån här som blinkar när nån ringer eller skickar sms, det är typ en rosa mus och en rosa stjärna. hihih värsta gulligt, den är jätttesöt :) DANKE SCHÖN AMORE MIO<3 (hehehe att blanda två olika språk går ju också bra) muuuwah :*

IDAG ÄR DET HALLOWEEN VAAA?

sköt om er och håll koll på eran telefon!

let your heart rule your mind.

LisaTrinh

happy halloween to you to :)

DATE 2008-10-31 TIME 21:28:32
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0