hello miss independent

-.-.-.DATE 2008-10-20 TIME 18:51:15
har vart & kika på min lägenhet. jättefin var den faktiskt! det var nytapetserat och nymålat sen i augusti, så det var jättebra! var rädd att min skulle bli lika äcklig och skabbig som andrea's med fett fläckar på väggarna, hmm, mys much? no. det var typ vita tapeter med silvriga cirklar eller nånting, yay! ska skriva på kontraktet snart och skicka iväg så får jag flytta in den 1 december om inte tidigare. beror på när den andra tjejen flyttar iväg.
åhh just det, har sett att alla chinatown people nere i södra sverige har en riktig craving for pocky. så när mamma stack in i en sån thai affär (usssch det stinker där inne) så såg jag faktiskt sånna! tänkte; ääsch provar väl och ser om den kan uppnå sitt välomtalade rykte. och den var... god? inte nåt jag skulle börja crava för helt plötsligt in the middle of nowhere precis. men ja, den gick att äta, rätt god var den. den skulle vara godare om det var mjölkchoklad och inte... hm.. asiatchoklad? hahahaha, låter fult, men faaan choklad smakar så i asien tycker jag^^ fast det var skitsöt ask! det stod typ: every day is valentine's day, och life comes and goes but love will last forever. sen var det massa hjärtan och sånt. you know i'm a sucker for cute stuff!

har också införskaffat mig två par strumpbyxor idag, ett par stickade gråa och ett par stickade vita. hihi.

ska egentligen fortsätta på min svenska recension (har skrivit 1½ a4 dataskrivet med storlek 10, ville bara passa på att skryta), men av någon mystisk anledning har min bok försvunnit :s tur är det väl då att det är min egen bok och att jag är på analys delen. så kan det gå, får fortsätta leta sen. men är lite orolig, för den boken är skitbra. Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini, samma författare till boken Flyga Drake.

jag sa ju att jag skulle skaffa en sån signatur vet ni? men alltså.. jag orkar inte göra någon. -.-
kul att veta, i know right!

xoxoxoxoox, mimi
trying something new is the same as adding another life experience in your bag.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0