cold days passing by

-.-.-.DATE 2008-10-27 TIME 14:10:24
wihoo jag har inte orkat updatera på ett tag nu. tog ledigt hela dagen igår. hahaha, letdigt x) men det var skönt. är fortfarande sjuk.. oh myy, vad är det för fel på mig? hm, jag kanske ska berätta lite om gårdagen, om jag komme rihåg? som sagt, goldfish memory fo shoo!
hm.. jag städade mitt rum igår, kommer jag ihåg. sen duschade jag, och bastade tydligen, haha skoja. me jag gjorde faktiskt det, okej?!  ååh jag visste inte att man skulle byta till vintertid igår. vaknade klockan elva (sommartid, heter det så?), sen gick in på datorn och såg i någons blogg att det var vintertid!! DAAMN, REDAN?! tänkte jag. så jag vaknade alltså klockan tio.. -.- vad skoj... nat. kollade på två sugiga skräckfilmer, day of the dead och reeker, fast kollade bara halva filmerna. det gick åt fya koppar té till det.. vanilij cocs té är heeeaven! det var fan sepe storm igår. ett träd hade blåst ner. HAHAH. fast inte hos oss, ute på vägen var det, alltså itne våran gata, stora vägen.
SÅG NI GOSSIP GIRL ELLLER!!! fyfan vad braa!!! jag doog seriöst! helt död nu jag lovar. det var så jääävla bra!! satt helt spänd, uppspärrade ögon och öppen mun genom hela avsnittet fan. skitbraaaa.längtar tills nästa söndag. och LINNEAAAAA BABY STARSISTAH jag vet att du ha sett, sooo sccch don't tellllll okej?! det gäller er andra också! känner mig helt hyyyper!!

xoxoooxoxoxoxox, mimi ♥
there's no shortcut to love.

lynniea

JAG VET VAD SOM HÄNDER!!! Hhahaha äger dej på GOSSIP GIRL

DATE 2008-10-27 TIME 14:12:40
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0