oh you sweet summer

-.-.-.DATE 2008-10-16 TIME 23:32:05

haha ska lägga ut en text jag skrev i åttan. det var en svenskauppgift. vi skulle skriva om sommaren, men man fick absolut INTE STANNA pennan, utan den måste gå hela tiden. om man inte kom på något att skriva måste man upprepa ordet x) kolla min, jag var värsta bra, fick inte hjärnsläpp en enda gång faktiskt.


När jag går på stranden får jag en sådan härlig känsla. Det känns som om jag är fri & kan göra vad jag vill. Jag står längst upp på stranden, som är öde, och ser ut över havet.
Jag tar av mig sandalerna och går ned mot vattnet, den heta sanden bränns under mina fötter, men svalkas sedan av när jag når vattnet. Jag blundar, tar ett djupt andetag och andas in allt det fria. Mitt hår flyger tillsammans med vinden, vågorna slår mot mina fötter och jag kan känna den salta luften från havet. Jag kan känna en svag vindil smeka mitt klibbiga ansikte. Jag tar större steg och springer längs den vita stranden. Jag känner mig fri och ett stort léende sprids över mitt ansikte. För varje steg jag tar, växer  känslan lite till.
Mitt svettiga hår får liv och dansar livligt bakom mig där jag springer. Solen står högst upp på himlen, jag kisar upp mot den och möts av ett léende fyllt av värme. Den riktigt bränner mot min solkyssta hud. Jag kastar mig ner på strandkanten och vågorna slår mot min kropp. För varje gång vågorna drar sig tillbaka, sjunker min kropp allt djupare och djupare ned i sanden.



»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0