thick smoke but i'm still breathing 'cause of you

-.-.-.DATE 2008-10-31 TIME 14:13:21
igår så var jag med robin, chien, hao och cuong. vi tråkade hemma hos chien först, sen gick vi till ica, sen tillbaks till chien. alla där mobbade mig, dom sa att jag inte kunde laga mat men åt hela tiden =( jag kan faktiskt!! sen sa dom att jag hade värsta inte hög iq -.- hmmm elakt. anyhoow, sen kom cuong hem från jobbet. jag och robin drog hem för att byta om och käka för vi skulle till hudik sen på minhs förfest (det var g-fest). bara för minh tjatade så mycket -.- jag skulle egentligen inte följa med, men jag som är så snäll följde med iallafall :) senare drog vi på mackedonkan och åt lite. kanelbullar och pommes!! robin älskling köpte stooor pommes, äkta tjockis. jag skulle smaka cuongs cappuccino och brände tungan =( sen ännu senare var vi tillbaks i ljusdal och ännu ännu senare kom robin hem till mig och vi kollade på halloween-fredag den 13:e del 8 tror jag sen knäppte vi lite kort och sånt där. ååh vet nii? det SNÖAR i ljusdal. VARFÖR?!! hata snön. eller jag tycker om att åka skidor, det är rätt kul. inte för att jag har gjort det på länge men.... hehehe same shit. spola fram till julafton, sen sommar. then it's alll goood.


robin- vad är 3x9?
jag- hm..
robin- INTE MED FINGARNA.




love might at times bring you down, but remember that love will still always be around.


lynniea

AHHAHAHAHAHAHAHAHHA INTE MED FINGRARNA!!! så jävla sött

DATE 2008-10-31 TIME 16:06:55
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
susaan

hahaha så sött dt där inte med fingrarna :D

DATE 2008-10-31 TIME 19:02:17
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥