deja vu

-.-.-.DATE 2008-10-22 TIME 19:39:46
pheeew! har precis gjort klart matteläxan och kemiläxan. skitsvårt var det >.o imorgon får vi tillbaka våra historie uppsatser PLUS kakor av våran snälla historie lärare HOWARD CLARK, muwhaha.
känns som om jag inte har haft så mycket tid över till bloggen nu på senaste tiden, även fast det inte vart mycket plugg den här veckan. kanske är det bara allmän lathet? it must be!
oooh damn, precis nu när jag skrev den sista meningen där uppe fick jag värsta DEJA VU feeling! scaryy shit.

jag längtar tills jag får flytta in i min lägenhet!! yaaay. det kommer bli läskigt som tusan. det bor en läskig gubbe i huset mittemot =( när vi skulle kolla på lägenheten såg jag honom i fönstret. han var typ arab/alban eller nånting, var skitsmal, äckligt grått hår och skitstora ögon! han stod vid fönstret, på fönsterbrädan låg det en skål som han åt ur ståendes samtidigt som han kikade ut ur fönstret. han bara stirrade rakt fram liksom, ibland kändes det som om han tittade på en. sen ibland försvann han bakom gardinerna, sen fem sekunder efter kom han fram igen. när vi hade kollat klart på lägenheten stod han fortfarande och höll på sådär. tänk om han börja stalka mig =(

bisous bisous
xoxoxoxxo, mimi ♥
you'll never get to heaven, if you're scared of getting high.

nhhi

hahahah mi då!

DATE 2008-10-22 TIME 22:32:34
WEBSITE: http://highhhway.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0