longing for your presence

-.-.-.DATE 2008-10-24 TIME 20:18:31
whooops, har inte uppdaterat så bra lately, men haft fullt upp. tror jag.. kommer inte ihåg. hehe. about thaat ''hehe'' expression. ussch jag hatar det! jag hatar verkligen när nån skriver ''hehe'', blr så irriterad! och det värsta är, är att jag själv har börja använda det >< så fuuul är jag. men det låter bara rätt ibland faktiskt. hm..

igår fick vi tillbaka våra historia uppsatser av Mr howard clark, hehe (whoops där kom de igen, fan -.-). on top of that, som jag sa tidigare, så fick vi kakor. det va skitgottt!! han hade bakat själv, haha, duktiga howard. chocolate chip cookies! hihi.

ååh jag är sjuk förresten. jag blir jämt sjuk, VARFÖR? jag har värsta dåliga immunsystemet, jag lovar, blir jämt attackerad av sånna germs >< ska dricka skitmycket té, COCOS té, mmmm, såå gott. dricker det nu också. ska iväg och koka upp lite broccoli sen och käka (a) hihi, mobbas inte, okej?! jag ääälskar broccolii!! broccoli in my heart forever! det är skitgottttt! =D erkännn?
nu ska jag snart leta runt lite skräckis filmer som kära robin ska ladda hem åt mig som vi ska glo på sen när han är här, muwhhahaha. säg nån läskig film? alltså LÄSKIG inte komedii.. finns bara sånna skräckisar nu för tiden ><

och just det: TREVLIGT HÖSTLOV ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR! <3
pussss på er
xoxoxoxoxoox, mimi ♥
absence for you my love.

lynniea

OOOMMG MI JAG KÄNNER DESAMMA FÖR DOM SOM SKRIVER HEHE!! SÅÅ IRRITERANDE !! DET KÄNNS SÅÅ TORRT!!!!

DATE 2008-10-24 TIME 23:03:03
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0