valbo, gävle

-.-.-.DATE 2008-10-29 TIME 19:08:06

har inte updaterat på hela dagen igår. men det var bara för att jag åkte till valbo och gävle med familjen. vi skulle kolla runt på IKEA eftersom jag som sagt, skulle köpa lite möbler till min lägenhet. men vi köpte inga möbler alls. haha, vi hittade säng och allt sånt, men sen kom vi på att vi ändå skulle åka och kolla på mer möbler i sundsvall så kunde vi ta allt på en gång istället med hemfrakt. men jag fick med mig två stekpannor, köksknivar och ett sånt där nät som man hänger över sängen. jag måste ha en sån när jag sover så jag liksom kan stänga in mig, för annars kommer jag inte kunna sova. kommer vara skiträdd. hahaha jag är så wierd x) annars så köpte jag INGENTING. det var helt otroligt!! jag brukar jämt köpa en massa saker, men köpte ingenting! så bra jag äär! eller okej, köpte småå saker bara. bh:isar (hur fan säger man bh i plural form? hmmmm... ), jättesött rosa genomskinligt nattlinne med rosett, foundation och UGGS! slipper beställa från austrualien nu. hittade på skohuset för 499:- jag tyckte att det var skitbilligt!! annars skulle mina från austrualien kosta nånting med 1000 kronor. rena kapet kan jag säga :) aboout valbo. jag kommer ihåg när jag gick i fyran eller femman. då skulle jag och en kompis (lisa) köpa läppglans då frågade kassörskan:
kassörskan: ska ni på valbo?
vi: jaa
fem minuter senare
jag: vad är valbo?
lisa: jag vet inte
hehe.. lite dumma var vi.

SENARE
robin kom till ljusdal klockan tio eller nånting så jag stack till honom och var med honom hela kvällen. eller.. ja.. natten kanske man ska säga.. heheheh. men det var jättekul och mysigt. har ju inte träffats på två månader tror jag^^ det var halloween fredag den 13:e maraton på tv så vi kollade lite på ehh... vad var det nu igen.. fyran och femman tror jag. eller femman och sexan? i don't remember (a) sen stack jag hem och robin följde med mig en bit. det var kalllt som faan jag frös röven av mig helt seriöst :o


cherish every moment in life



»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0