yay, a new category!

-.-.-.DATE 2008-10-05 TIME 00:11:19
nu är det så att jag har gjort en ny kategori! (spana in!) har dessutom döpt om min main category till något mycket coolare! visst är jag cool^^ jag har nämligen bestämt mig att ge ut lite sminktips eller andra skönhetstips överhuvudtaget. vad tycker ni om det? svara ääärligt so i don't wasta min tid. hihi, neehråå, även om dom inte uppskattas så skrivs dom ut ändå för jag tycker det är kul att dela med mig av mina egna kunskaper! så kanske ni också kan slänga in lite knowledge
here and there.

off topic, but here it goes anyway...
jag har spräckt läppten typ. ligger på sängen med min laptop på magen (den stödjer sig liksom mot mina knän). skulle klipa foten lite bara, så jag lutade mig frammåt och rätt som det var; POHHH PANG CHOONG!!! laptopen ramlade ner och kanten slog i min läpp :( känns skitkonstigt. jag kommer se ut som ett freak imorgon.
welll... what can you do eh? x)


sleeep tight sweeties in sweden (& the rest of the world)
xoxoooxxxxo, mimi ♥
everyday is a challenge, put on your best shoes and battle them all. -cause girls go crazy at final sales.

lynniea

hahah you are not the only one who is klumpiduunnsiii i am to <33

DATE 2008-10-05 TIME 13:08:42
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0