you light the fire of my heart

-.-.-.DATE 2008-10-27 TIME 15:01:57
åt nachos till lunch idag. de va göötttans. haha göttans, jag säger aldrig så. vart kom det ifrån? x) kände mig så snäll
idag så jag gick ut på promenad med linn och kevin. det var kallt som faaaaan, dog nästan! men det var skönt med frisk luft ändå.
marie kollar på nya avsnitt av gossip girl, blir sååå frestad att kolla jag också, men jag får inte!! nej, ska spara tills nästa vecka. så måste ta på hörlurar och lyssna på musik. men det gör inget, det är älsklings låt jag lyssna på^^ MizthaNguyen-The Past, skiiitfin låt. lyssnaaa! texten finns här -> klicka. nu kom mamma precis hem från coop. ska se vad hon har köpt, tyckte jag hörde linn säga att det fanns glass... hhehehe. muummmhums


 
svart kort skinn jacka - vero moda (köpt lääängsen)
randig tröja - wet seal
vit stickad halsduk - h&m
gråa stickade strumpbyxor - lindex
stövlar - DNA


xoxoxoxoxoo, mimi ♥
you make me feel like the sunrise.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0