mascara maniac

-.-.-.DATE 2008-09-26 TIME 20:59:20

nu är det så att jag har använt min gamla trogna L'oréal telescopic mascara for yeeears now. den funkar ju, men är sugen att prova någon ny mascara. tips maybe? och säg INTE abslout INTE Max Factors's Masterpiece! jag har redan provat den två gånger. köpte den först när den kom ut som ny, blev helt besviken!! sen efter ett tag tänkte jag, ässch whattaafan, jag ger den en ny chans. && what happens? stillll same old shit. så bomba mig med era favoritmascaror, skriv också ner vad dom ger för effekt.

här en är lista på mina favorites, (dom står inte i ordning):

» L'oréal telescopic mascara ca. 149 kr - ger lååånga fransar
» Dior Diorshow blackout  ca. 230 kr - långa & fylliga fransar

» Too Faced Lash injection ca. 220 kr - långa, fylliga & böjda fransar


(kom ihåg att resultatet varierar från person till person beroende på fransarna)
som ni ser så är jag ganska feg med att testa nya mascaror.
här nedan har jag använt L'oréal telescopic mascara.



lynniea

mi din blogg är ju skit fin så tyst! bara för de ska jag göra om min blogg!!!! jag tkr om jag trroooor den heter L’Oréal Double Extensions & typ l'oréal waterproof ngt

DATE 2008-09-27 TIME 10:47:57
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
mmimi

hahha star sistaah!!! måste kolla din då! okej, telescopic is the shit :D har inte provat den andra, kanske ska prova.. hmmmn^^

DATE 2008-09-27 TIME 12:22:40
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
Ewie

typ världens finaste ögon ? ^^ haha

DATE 2008-09-29 TIME 11:25:42
WEBSITE: http://ewiiie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0