oh you sweet boy

-.-.-.DATE 2008-09-26 TIME 20:45:25

ciaaaaao belllas!! (och er killar)

slapp dag idag som sagt. jag, matilda & andrea satt & pluggade matte med IB2 under våran lunchrast, så vi fick sluta tidigare! hade drama idag också ju. vi ska göra en pjäs som heter *something, something*(vet nt vad den heter faktiskt). den ska spelas upp innan jullovet tror jag. jag ska spela en maffiaboss fru som är typ skitung och han är skitgammal. weelll, what can you do x) är man golddiggah så är man!

har köpt en skräckbox idag på dollar, wihoo. mobbas inte, faktiskt bra filmer i. man fick 12 filmer för 200 kronor, vilket kap! dom här filmerna fick man:
evil aliens
hypnos
re-cycle
wilderness
the nun
are you scared
reeker
house of blood
day of the dead
the toolbox murders
eternal


blir väl till och kolla på dom nån gång när jag har tid.. haha.

oowh right! jag fick inte min lägenhet på 36.5 kvadratmeter. damnit. jag som ville ha den sooo baad. bokade precis tre nya lägenheter, två stycken på hedhamre (jättefint där) sen på ett ställe som jag vägrar bo på.... var beredd... bokade på... fucking gäääärdet! så desperado är jag. tyck synd om mig eller?

dom senaste dagarna har jag blivit bombad med sms av min älskiis! åååh så glad jag bleev! pusssss på dig amore.
neeh nu ska jag iväg och leka med linn.

xoxoxoxo, mimi. <3
(förresten, heter inte mimi, heter mi, men kalla mig whatever you waant)


lynniea

ÅHHHHHHHHHHH LYLLOS DEEEEEJ JAG VILL OCKSÅ TITTA PÅ EN MASSA SKRÄCK

DATE 2008-09-27 TIME 10:41:34
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
mi

hah naaaawe kom hit och kolla med mig, you're invited missy!!

DATE 2008-09-27 TIME 12:29:36
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
Evelina

Gärdet är faktiskt inte så jävla hemskt ;P

Man är ju inte ute så mycket iaf, så det är ingenting att klaga på actually.

DATE 2008-09-28 TIME 17:16:25
WEBSITE: http://nowheregod.blogg.se/
mimi

men lägenheterna är så... lortiga.. haha (A)

DATE 2008-09-28 TIME 22:21:10
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0