ooh no, not another blogger!

-.-.-.DATE 2008-09-26 TIME 00:09:04
helllu,

nu är det så att jag har blivit smittad av 'jag-måste-skaffa-blogg'-sjukan jag också. eller har faktiskt funderat på det ett tag nu, men vad ska jag skriva om egentligen? blleeh vi får se om jag kommer orka med den här bloggen. sen ser ni ju att den är hur ful som helst!! måste försöka pimp it up a ll bit, bara jag visste hur man gjorde x) meeeeen, another time.

GOODBYE PICTURES, I'LL SEE YOU IN HEAVEN.
& jag har gjort världens misstag! skulle lägga till min blogg inne på 'favoriter', då såg jag en massa skit, så jag tänkte liksom; whataafaan :s jag har inte lagt till några favoriter förrut. hittade bland annat mappen ''bilder'' där (den borde väl inte vara där?), så tog bort den. när jag tog bort den därifrån, så tog jag tydligen bort den från hela datorn!!?? för hittade den mappen någonstans längre förrutom i startpanelen till höger, men det går inte att öppna den. den finns inte heller i papperskorgen.
så därför gick jag ut på google och researchade hit & dit (google har alla svar!!) och kom fram till att jag skulle ladda hem recuva. den typ hittar alla bilder och sånt skit som man har raderat. men den hittade inte ens hälften av alla mina bilder. ååh blev så suuur! STILL AM, TRUST ME. well... what can you doo. x)

I'M TOO COOL FOR SCHOOL.
har bara två lektioner imorgon, very chill. börjar 10.15 slutar 14.10
har först drama i två timmar, sen har jag matte. men jag tror jag får skippa matten och göra hemma istället så jag hinner med bussen hem. annars måste jag vänta i ännu en timme, noooot cool.  ska också prata med rektorn och se om min lillasyster kan komma och hälsa på så hon får se hur det är på IB (international baccalaureate).


pusss & godnatt :*
xoxoxoxo


i smile for you, you make me happy. only 34 days left now amore :*
if you had any idea, of how much i miss you.

Hang

Oh, fin bild! :)

DATE 2008-09-28 TIME 19:23:15
WEBSITE: http://hang.blogg.se/
mimi

aawh taack!!

DATE 2008-09-28 TIME 22:19:36
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0