it made me miss ya oh so bad

-.-.-.DATE 2009-04-28 TIME 23:46:05
idag kom mamma, linn, kevin och marie hem från usa. wiiiieee blev sjukt glad. fick en massa saker :D hahaa. ni får se bilder imorgon! maybe. sen försökte jag och syrran sätta upp skyddsnätet på studsmattan men det gick bara skit -.- jag fattar inte hur vi klarade av det förra sommaren. jag menar, nu har det gått ett år=ett år smartare. like wtf? anywhoozers, har precis kollat klart på twilight filmen, GOD DAMN!!! sååå sjukt himla bra film. jag trodde aldrig att jag skulle bli ett offer för filmen, but i was wrong indeed! har fastnat helt för filmen, imorgon ska jag gå och låna hem den första boken på engelska. GRRRR MÅSTE MÅSTE SE MEER. jag älskar spänningen mellan edward och bella. det är liksom... MAN VILL SE MEEEER. älskar den här mystiken över edward, och scenerna där edward och bella står liksom sjukt nära varandra, face to face ya know, SO INTENSE!! I CAN FEEL THE CHEMISTRY. U GOTTA LOVE IT!



CITAT JAG GILLADE

Edward Cullen: Are you afraid?
Isabella Swan: I'm only afraid of losing you.

Edward Cullen: I don't have the strength to stay away from you anymore.
Isabella Swan: Then don't.

Edward Cullen: I hate you for making me want you so much.

Isabella Swan: About three things I was absolutely positive. First, Edward was a vampire. Second, there was a part of him, and I didn't know how dominate that part might be, that thirsted for my blood. And third, I was unconditionally and irrevocably in love with him.

Isabella Swan
: You can't leave me!
Edward Cullen: Shh... Shh... I'm here.
Isabella Swan: We can't be apart.
Edward Cullen: Where else would I go?

Isabella Swan: Edward why did you save me? You should've just let the venom spread. I could be like you by now.
Edward Cullen: You dont know what your saying. You don't want this.
Isabella Swan: I want YOU. Always.
Edward Cullen: I'm not gonna end your life for you.
Isabella Swan: I'm dying, already. Every second I get closer, older.
Edward Cullen: That's the way it's suppose to be.
Isabella Swan: Alice said she saw me like you. I heard her.
Edward Cullen: Her visions change.
Isabella Swan: Yeah, based on what people decide. I've decided.
Edward Cullen: So that's what you dream about, becoming a monster.
Isabella Swan: I dream about being with you, forever.
Edward Cullen: Forever?

T

de citaterna va bra. Så du gillar oxå twilight?

=)<3

DATE 2009-04-29 TIME 14:07:22
WEBSITE: http://twilighters.blogg.se/
GwanGwan

tyvärr, alla som ser filmen blir ett offer. Jag är ingen fantast av vampyr filmer, men när jag såg den så blev jag helt kär i serien. Så jag köpte mig böckerna på engelska i pocket format. Den sista har inte kommit än, så längtar. Men nästa film kommer till hösten har jag läst på deras hemsida. Det är bara att hålla ut tills dess!!!

DATE 2009-04-29 TIME 16:29:21
WEBSITE: http://gwangwan86.blogg.se/
Kelly

älska twilight! <333

läs böckerna, man fastnar verkligen för de o tkr att de e mkt bättre än filmen ;)

DATE 2009-04-29 TIME 16:59:57
millie

aw, vilka söta :)

DATE 2009-04-29 TIME 17:07:44
WEBSITE: http://sweettastes.blogg.se/
millie

aw, vilka söta :)

DATE 2009-04-29 TIME 17:07:48
WEBSITE: http://sweettastes.blogg.se/
Lydia

gooosshh jag älskar filmen!!! böckerna har jag längtat såå för att få läsa dom :p

DATE 2009-04-29 TIME 17:38:18
WEBSITE: http://www.lydiaslife.devote.se
kajsa ♥

twilight in my heart! :O

lovelovelove ! älskar twilight ^^



DATE 2009-04-29 TIME 21:10:02
WEBSITE: http://missobsessive.blogg.se/
Sonja

twilight är så himla bra, ska snart läsa den tredje boken :DD

DATE 2009-04-30 TIME 16:28:18
WEBSITE: http://sonjat.blogg.se/
noescape

sv: Aww, tcak så jättemycket! :D

Jag är bara 12 år, snart 13, jag har skrivit sedan jag var 7 år. ;)

Hoppas du har haft en bra valborg! ;D

DATE 2009-05-01 TIME 15:38:16
WEBSITE: http://noescape.blogg.se/
astrid

jag älskar twilight, så jävla bra! :D

DATE 2009-05-02 TIME 13:48:50
WEBSITE: http://ascl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0