caroline walther gästbloggar (what a clever name carro...)

-.-.-.DATE 2009-08-27 TIME 19:01:01

CAROLINE WALTHER GÄSTBLOGGAR!

jag börjar nu bli bra på det här med gästbloggning, jag har ju blandannat gästbloggat i josefines
blogg tidigare. Men mi har tjatat länge och sagt att hon vill att jag ska gästblogga och så vidare.
Och ja, vad ska man göra?
Jag har egentligen inte något intressant att skriva, jag kan berätta att jag nästan ramlade i trappan
upp på slotte häromdagen, fast det gick bra. jag bara snubblade som vanligt.
och jag kan berätta att jag ska umgås med mi någon dag, hon vet bara inte om det än :D
eller ja, nu gör hon det!
Mi är så söt, heelt sjukt! och hon kan laga sushi, den ni. eller ja laga och laga, man lagar inte sushi?
tror jag.. man bara.. gör det? haha, gott var det iallafall.

Just nu står min lillayster framför mig och visar upp en jätte gammal bild på mig, haha,
ganska roligt. hon har fått en ny plånbok och har en bild på mig i den, hon älskar mig :D


nu har jag ingenting mer att berätta, jag hade inte ens något att berätta när jag började,
men det får duga helt enkelt. Men jag säger bara på återseende.
för jag kommer tillbaka igen, med fler inlägg jag lovar. mi kan inte få nog av mig :D


M I M I

*haha carro, fixar du fler läsare så får du mer än gärna komma tillbaka :D *

OR ELSE..........

hihihi



puss på re

DATE 2009-08-27 TIME 19:04:29
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
fridhafelicia

gå gärna in på min blogg och läs det senaste inlägget, skulle vara jätte tacksam! :) <3

DATE 2009-08-27 TIME 19:49:25
WEBSITE: http://fridhafelicia.blogg.se/
a

söt du var tjejen allt bra med dig ? , jag gillár det du har skrivit innan man komenterar i fältet, keep your head up gorges blala, så sant så snat :)

DATE 2009-08-28 TIME 11:30:20
WEBSITE: http://awigiii.blogg.se/
The T<3

Sv; `Hahah, va bra ;D

aa, ni norrland.



Njaa, lite utanför, typ 1 eller 2 mil.

men de är ju inte nå långt. Är där ofta, går tillomme i skolan där ;D roligt att du bor där!! liksom, en bloggare som man bor ganska nära xd

DATE 2009-08-28 TIME 14:34:08
WEBSITE: http://tajjz.blogg.se/
LIENE

sv: visst var den söt, men nja, inte riktigt min stil ändå så valde conversen, inte för att jag kommer säkerligen vinna nu, men ändå,, testa ju.

DATE 2009-08-28 TIME 19:56:51
WEBSITE: http://lienes.blogg.se/
DAVID

haha ramla

DATE 2009-08-28 TIME 20:11:09
WEBSITE: http://daevidsundgren.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0