no headline

-.-.-.DATE 2009-02-26 TIME 21:41:48
jag blev utmanad av josefin :)

Stora testet 2009
gör det, annars blir inte 2009 något bra år.

har du pojkvän/flickvän? - ja, den bästa :)
har du haft pojkvän/flickvän? ja sa jag ju
har du hånglat med någon? - aah
har du kramat någon? - yessieboxie
har du hatat någon? - i say: don't be hatin on ppl
har du sagt "jag älskar dig" till någon? - ja, & kan göra det miljoner gånger om :)
har du varit kär? - är nu
är du kär nu? - jaaa
i vem? - robin nguyen --> his blog ♥
kan du vissla? - NHEEAAH :(
äger du en dildo? - jag har gurka. hahhaha jk alrighty?
äger du en mascara? - flera stycken^^
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - ja, hehe
är du en fjortis? - det tycker jag inte :D
är du emo? - neeah
gillar du vältränade killar? - yummmie
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? - neah -.- bara om dom pluggar åt mig =D
gillar du bad-boys? mimi likes
är du bisexuell? - hella nooo
har du över 10 bhar på dig just nu? - riiggght.
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - men jaa
kan du köra skoter? - neeah men fyrhjuling!!
kan du leka apa? - ja :D 
är du brunett? - svartnett (h)
är du blond? - nej, men i själen enligt vissa :(
har du haft snaggat hår? - jaaa som bebis HAHHAHH de är sant!!
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - EEH JAAA
Vad har du på dig för underkläder- ROOOSA
trorsor/string? - rosa spets trosor bbyyyy
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit - neah de vet jag nt hmmm...
den yngsta? - hmm... GOLDFISHMEMORYYY
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? - fy skäms
vet du vad oral/anal sex är? - mi favorite

Senaste?
vem fick du sms av senast? - nån som jag inte vet namnet på. EN ANONYM!!! som frågar privata frågor :oo 
vem skickade du sms till senast? - den personen där uppe
vem hånglade du med senast? - SABE THE BABE haha skoja.
vem pussade du senast? - min älskling :)
vem kramade du senast?  linn tro jag
vad drack du senast? - vatten
när däckade du sist? - ofta jag gör sånt (h)
är du allergisk mot något? - nej inte vad jag vet
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? - neah

jag utmanar: DE SOM ORKAR.




hanna

bara känns som om man käner varann föör bra, och som man nt uppskattar varann längre, man tar varann för givet, och sen blir jag lätt beroende av människor, har svårt att låta folk komma in i mitt liv, förr gjorde ja så var gång en kille visade att han tyckte om mig slutade ja prata med honom,, så därför blir ja så rädd att förlora honom och när han tar mig förgivet mår ja skit,,, sen e han alban och de har ju sina nackdelar de med..

DATE 2009-02-26 TIME 21:58:16
WEBSITE: http://hpii.blogg.se/
hanna

de går nt att kopiera juuu!!! ska skriva de imorn orkar nt nu ahaha!:D

DATE 2009-02-26 TIME 22:39:43
WEBSITE: http://hpii.blogg.se/
Matilda

Sv: Ja, det tycker jag med. :)

Alltså, Gekås är liksom som...vi säger COOP Forum fast med andra saker. Och dom har köpt in grejjer som är billiga för att det just ska vara billigt, men för att det ska vara billigt kan de inte använda de bästa och dyrase materialen mm.

:)

Rolig lista:)

DATE 2009-02-27 TIME 10:38:29
WEBSITE: http://llindblads.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0