let's let the sun outshine everything that troubles your mind

-.-.-.DATE 2009-02-14 TIME 12:43:17
förlåt för att jag inte har uppdaterat på läänge. i've been rather busy. vaknade nu av solen (det är jättesoligt hos mig!) och min älskling ligger och sover hihi ^^ rough night you know.. haha kidding. well anywhoozers, idag är det alla hjärtans dag! :D WIIIEEE *PUT YA HANDS IN THE AYER* no, but seriously though, vad ska ni hitta på? egentligen är väl alla hjärtans dag ganska så överskattad tycker jag. men ändå liksom! det är ännu en anledning till att få mysa ännu mer med sin pojk/flickvän (aa) själv ska jag umgås med pojkvännen som åker hem typ... tidigt imorgon :'( WELL WHAT CAN YOU DO?!


a sunny morning in bollnäs =D


cuong

it's sunny everywhere in sweden, or almost :D

DATE 2009-02-14 TIME 14:38:32
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0