a little present to remind you of your promise

-.-.-.DATE 2009-01-09 TIME 19:54:05
var på bokhandeln idag fär att köpa nya pennor+block till skolan och hittade en uuurgullig grej med ett aning sött statement på som påminde mig om en grej, så köpte den till älsklingen :D han ska få den senare. kan inte säga nu för han kanske smyger in på min blogg och ser.... inte bra, inte bra. men ni kan få se påsen. hahahha. eller sätter in en annan bild också så får ni gissa vad det är :D


VAD DET ÄR FÖR NÅGOT =D


påsen :)



Anonym

hahaah det där röda ser utt som ett vykort me typ hjärtor på ?xD



sv: HAHAH !!! joo småbarn e jobbiga!!! men d skulle va tråkig o va ensambarn faktiskt , tkr jag iaf ^^ ahhaah men jag vill ha en lillasyster som e runt 14 med :(:( haha nää men jag tycker din lillasyster linn är urgullig!!!

DATE 2009-01-09 TIME 20:22:19
yiyi

hehe oj glömde skriva namn xD hahaha men d va jag som skrev d första :D

DATE 2009-01-09 TIME 20:22:53
WEBSITE: http://baabyduck.blogg.se/
susan

hahah sånt är cp -.- xd .. men som jag tänker nuförtiden, dt går ju nt precis att se skillnad på typ svenskar, norskar, oh danskar xd..



usch bajs blä för huvudvärk >.<



hahahah vi får seee om jag vågar det, så jag lovar inget haha :D

DATE 2009-01-09 TIME 20:55:39
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
ee

vero moda har dom tagit bort :(

&& den andra har jag aldrig hört förr (a)

DATE 2009-01-09 TIME 21:32:48
WEBSITE: http://avaoawa.blogg.se/
love from missbui

aw, det är gulligt mi1 :D hoppas han blir glad.. men du måste avslöja vad det var för något efteråt.. det likar ett äpple!!!! :D



omg roockriiing <3 hahahaha skit roligt och kan hålla på hur länge som helst :O

DATE 2009-01-10 TIME 00:04:40
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/
hanna

Vilken söt blogg du har! Hmm, är det inte ett litet sött gossedjur? (a)

Puss och kram:)<3

DATE 2009-01-10 TIME 19:28:17
WEBSITE: http://hannasnr.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0