entertain me

-.-.-.DATE 2009-01-15 TIME 19:39:27


pappa skrämde mig som fan imorse. alltså jag stod inne på toaletten när det helt plötsligt började knacka på dörren vid HALV SJU, sen öppnades brevinkastet och jag trodde att det var värsta stalkern. sen kollade jag i kikhålet och då såg jag pappa x) han kom med lampor och min tv :D fast tv:n är liten, typ som en dataskärm. jag ville inte ta min tv inne på mitt rum (ni vet den widescreen som hänger på väggen?), för den är så stor och den ska jag ha hemma :D sen fanns det en annan tv, en sån där vanlig storlek, fast då måste jag vänta tills på måndag så pappa kunde hämta den. men orkade inte vänta så tog den lilla :D så nu har jag tv. wihoo. fast lägenheten är fortfarande lite tom, ska lägga mer saker nästa vecka.

gick och handlade en plattång, straightening balm och ögonfransböjare :D bestämde mig för att prova en för en gångs skull. det var så längesen jag använde en sån. hihi ^^
sen skrev jag en ''ingen reklam tack'' skylt :D







you always move forward


Anonym

Oooh den plattången har jag :)) Älskar den ^^

DATE 2009-01-15 TIME 19:58:50
mai

fin lägenhet :)

DATE 2009-01-15 TIME 20:24:18
WEBSITE: http://maiiiii.blogg.se/
Nina

så söt lägenhet , tycker om färgen ^^(a) !!!

DATE 2009-01-15 TIME 21:03:49
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
lynniea

HAHHAHAHAHA!! min musicmate(L) hhaha miii din sötaunge! ''ingen reklam tack''

DATE 2009-01-15 TIME 21:24:58
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
♥ ewie . .

jag har en fråga^^ vad e det för kamera du använder? ^^

söta bilder också..

DATE 2009-01-18 TIME 18:08:14
WEBSITE: http://ewiiie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0